Saveti za Poslovno Putovanje

0 Comments

Saveti za Poslovno Putovanje

 

Obavljanje pažljivog planiranja pred poslovno putovanje nije aktivnost koju treba potceniti. U stvari, to uključuje odgovorno rukovođenje celokupnom organizacijom, od odabira prevoznog sredstva i rezervacije hotela, do sastavljanja dnevnog reda i dnevnih profesionalnih obaveza.

Naravno, vremenski faktor igra ključnu ulogu u planiranju preciznog, pažljivog i tačnog plana.

Kako biste bili sigurni da sve segmente svog putovanja imate pod kontrolom, pokušaćemo da Vam pomognemo ovim člankom, koji će da sadrži savete kako da organizujete Vaše poslovno putovanje.

 

Priprema i Istraživanje Pred Put

Pre nego što krenete sa pretragama i rezervacijama za prevozna sredstva, transfere i hotele, određivanje dana posvećenih poslovnom putovanju zaslužuju posebnu pažnju. To je zato što se često datumi putovanja ne podudaraju striktno sa datumima profesionalnih sastanaka, nego mogu da uključuju i nekoliko dana odmora pre i posle poslovnih obaveza. Kada se utvrde tačni datumi, pristupa se daljim istraživanjima i rezervacijama.

Od suštinskog značaja su i Vaše lične navike i sklonosti. Da li Vam više odgovara da iznajmite prevozno sredstvo sa ili bez vozača, koliki je Vaš limit potrošnje za putovanja, da li Vam više odgovaraju češće pauze i odmori tokom putovanja, itd.

 

Pažljivo Birajte Prevoz za Poslovno Putovanje

Planiranje poslovnih putovanja uključuje traženje najboljih rešenja za smeštaj i prevoz. Povoljna ili naizgled povoljna cena nije uvek sinonim za konačni niži trošak. Na primer, povoljne avio karte ne podrazumevaju i transfer sa udaljenih aerodroma do hotela i nazad i slično.

Upravo iz tih i takvih razloga mislimo da je profesionalno i najbolje iznajmiti mini bus General Transporta!

Mini bus spolja General Transport
Naš Mercedes mini-bus

Naša vozila su nova, luksuzna, savremeno opremljena i redovno servisirana. Omogućavaju Vam da se vozite komforno i spokojno uz potpunu sigurnost u njihovu ispravnost.

Naš vozni park poseduje nove mini-buseve Mercedes Sprinter. Imaju udobna, kožna sedišta, kao i svu prateću modernu opremu, kao što su Wi-Fi, bluetooth, klima, USB utičnice i DVD, mikrofon, punjači pri sedištima, mesto za prtljag i dr. Kapacitet vozila je 20 putnika, plus vozač.

Mini bus General Transport
Unutrašnjost našeg Mercedes mini bus-a

 

Smeštaj i Prtljag Moraju Biti Adekvatni

Isto tako, smeštaj za vreme poslovnog putovanja treba birati prema sličnim kriterijumima. Pored cene, veoma je bitna lokacija, brza WiFi veza i kvalitetna hrana.

Izrada dnevnog reda mora biti pažljiva i precizna. Preporučljivo je obezbediti štampanu verziju dnevnog reda za svaki dan putovanja, koja uključuje datum i podelu dana u satima.

Poslovno putovanje podrazumeva dobro organizovan privatan prtljag. Treba nositi samo neophodne stvari (po mogućstvu garderobu koja se ne gužva), kao i nešto malo neformalne garderobe za časove odmora i opuštanja. Bilo bi zgodno da Vam u kofer sa stvarima stane i lap top, kako biste smanjili broj paketa na putu. Stvari koje bi trebalo da Vam budu pri ruci su svakako dokumenta, novčanik, telefon, punjač i nužne stvari za ličnu higijenu.

 

Koristite Aplikacije

Pre samog poslovnog puta je jako važno da se pripremite za snalaženje u nepoznatom gradu. Zato je najbolje da instalirate neke aplikacije koje Vam mogu biti od koristi.

U to spadaju:

– Aplikacije za prevoz (kao što je UBER),

– Aplikaciju za pretragu restorana, hotela, banki, benzinskih pumpi (kao što je AROUNDME),

– Kao i aplikacije koje će Vam biti poput asistenta i obaveštavati Vas o Vašim obavezama (kao što je TRIPIT).

Sklapanje ugovora o putnom osiguranju Vam pruža sigurnost u slučaju suočavanja sa neočekivanim događajima, medicinskim problemima ili nezgodom. To je isto segment poslovnog putovanja, čijem planiranju treba posvetiti punu pažnju.

Pre putovanja obavezno proverite validnost pasoša i ličnih dokumenata. Vodite računa o tome da sve Vaše putne isprave budu u redu, kako biste izbegli eventualna kašnjena ili dodatni stres prilikom prelaza granica država.

Neposredno pre putovanja bilo bi korisno proveriti da li su sve Vaše rezervacije uspele i da li su potvrđene.

Vreme i trud posvećen organizaciji svih aspekata poslovnog putovanja su direktno proporcionalni ishodu planiranih profesionalnih obaveza.

Categories: Putovanje i Prevoz